Τι είναι το Legal Affairs

Το Legal Affairs είναι ένα σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, με εξειδίκευση στην διαχείριση οικονομικών απαιτήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Legal Affairs απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε εταιρείες διαχείρισης χαρτοφυλάκιων οικονομικών απαιτήσεων, δικηγορικές εταιρείες, δικηγορικά γραφεία και γραφεία δικαστικών επιμελητών, χωρίς να περιορίζεται η χρήση του μόνο σε αυτά.



Βασικά χαρακτηριστικά

Το Legal Affairs είναι Web-based εφαρμογή και έχει υλοποιηθεί με τις πλέον ευέλικτες τεχνολογίες οι οποίες αναδεικνύουν το σχεδιασμό του, σε χειριστικό επίπεδο εμπειρίας και σε δυνατότητα επεκτασιμότητας και επικοινωνίας με τραπεζικά συστήματα, συστήματα διαχείρισης χαρτοφυλακίων αλλά και πλατφόρμες τηλεπικοινωνίας.

Το responsive περιβάλλον εργασίας του συστήματος, δίνει τη δυνατότητα λειτουργίας από όλους τους browsers αλλά και από smart phones και tablets, χωρίς να υπάρχει περιορισμός στην εμφάνιση και τη διαχείριση των δεδομένων.

Ειδικά διαμορφωμένες οθόνες αποτελούμενες από μεγάλη γκάμα επιλογών και λειτουργιών, παρέχουν τη δυνατότητα της παραμετροποίησης του συστήματος σύμφωνα με τις ανάγκες και την πολιτική διαχείρισης των χαρτοφυλακίων.




Η διαχείριση των υποθέσεων και όλων των στοιχείων που τις απαρτίζουν, πραγματοποιείται από διαδικασίες που επεξεργάζονται και συνδυάζουν τα στοιχεία των εντολέων και των αποτελεσμάτων της τηλεφωνικής και νομικής διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένης και της back office διαχείρισης, με αποτελεσματικό και σε πολλαπλά επίπεδα δεδομένων τρόπο.

Ειδικά σχεδιασμένες οθόνες, παρέχουν τη δυνατότητα ανάκτησης αναφορών, είτε προ-κατασκευασμένων είτε ad-hoc, σε επίπεδο τηλεφωνικής και νομικής διαχείρισης. Επιπροσθέτως, μέσω των ειδικά σχεδιασμένων dashboards σε κατηγορίες δεδομένων , οι ομάδες εργασίες έχουν άμεση πρόσβαση στους δείκτες που αφορούν στα αντικείμενα διαχείρισής τους.

Το Legal Affairs παρέχει τη δυνατότητα της αυτοματοποιημένης εκτέλεσης επαναλαμβανόμενων εργασιών, χωρίς να είναι απαραίτητη η συμμετοχή των χειριστών στην εκτέλεσή τους. Διαδικασίες που αφορούν στην παραγωγή αρχείων ή αναφορών μπορούν να εκτελούνται και να παρέχονται στους παραλήπτες αυτόματα σε προκαθορισμένο χρόνο.






Στο χώρο σας

Εγκατάσταση του συστήματος στις υποδομές σας. Αξιοποιήστε την υπάρχουσα υποδομή της εταιρείας ή του γραφείου σας και εργαστείτε από το δικό σας δίκτυο.


Στο cloud

Εγκατάσταση του συστήματος στο cloud. Επωφεληθείτε από τις δυνατότητες του cloud, διασφαλίστε την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος και εργαστείτε χωρίς αποστάσεις.


Ενδεικτικές δυνατότητες

Το Legal Affairs έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός δυναμικού και αποτελεσματικού συστήματος εξειδικευμένης διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.
Σας παρουσιάζουμε μερικές από τις πολλές δυνατότητες και λειτουργίες του.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Ποτέ δεν ήταν πιο εύκολη η τηλεφωνική διαχείριση των υποθέσεων σας. Καταχωρήστε ενέργειες με απλά βήματα και επικεντρωθείτε στην τηλεφωνική επικοινωνία. Διαχειριστείτε τα αποτελέσματα με προτεραιότητα.

ΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Πλήρης καταγραφή όλων των νομικών ενεργειών των υποθέσεων σε ειδικά πεδία καταχώρησης με σκοπό την αναλυτική καταγραφή και απεικόνιση της κάθε ενέργειας. Παρακλουθήστε τον κύκλο της κάθε ενέργειας έξυπνα και αποτελεσματικά

BACKOFFICE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Οργανώστε και διαχειριστείτε τις υποθέσεις χωρίς την ανάγκη διατήρησης εξωτερικών αρχείων με επιμέρους στοιχεία. Εμπλουτίστε τις υποθέσεις με ότι χρειάζεστε, δημιουργείστε επιμέρους χαρτοφυλάκια και εργαστείτε έξυπνα

ΕΓΓΡΑΦΑ

Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε και να οργανώσετε τον ηλεκτρονικό φάκελο της υπόθεσης με απλό τρόπο και τα έγγραφά σας θα είναι πάντα διαθέσιμα άμεσα με ασφάλεια

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Δημιουργήστε τα επιμέρους χαρτοφυλάκιά σας και πραγματοποιήστε μαζικές αποστολές επιστολών και λοιπών εγγράφων, μηνυμάτων SMS αλλά και μέσων κοινωνικής δικτύωσης

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΒΟΗΘΟΣ

Το Legal Affairs σας παρέχει αυτοματοποιημένες λειτουργίες υπενθυμίσεων αλλά και ειδοποιήσεων σύμφωνα με το status της κάθε ενέργειας που σας αφορά

ΑΝΑΦΟΡΕΣ - DASHBOARDS

Ειδικά σχεδιασμένες οθόνες παρέχουν τη δυνατότητα ανάκτησης αναφορών, για όλα τα επίπεδα διαχείρισης. Dashboards ανά αντικείμενο μελέτης σας παρέχει την άμεση πληροφόρηση που χρειάζεστε

IMPORTS / EXPORTS

Διαχείριση τακτικών αρχείων πελατών με απλά βήματα χωρίς να χρειάζεται να αφιερώνετε χρόνο για την προετοιμασία και την εκτέλεσή τους. ΤΟ Legal Affairs σας παρέχει τη δυνατότητα της αυτοματοποίησης των διαδικασιών

DIALER READY

Το Legal Affairs παρέχει ειδικά σχεδιασμένο module χρήσης dialer. Διαχειριστείτε τις καμπάνιες σας, τις εισερχώμενες και εξερχώμενες κλήσεις, άμεσα εύκολα και αποτελεσματικά από ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας

ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Η πολυετής γνώση της Blossom στο intergation συστημάτων έχει διαμορφώσει μια σειρά από λύσεις και τη δυνατότητα να διασυνδέσετε τα συστήματά σας με το Legal Affairs

ΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Το δυναμικά ευπροσάρμοστο περιβάλλον εργασίας του συστήματος σας παρέχει τη δυνατότητα να εργάζεστε από όπουδήποτε βρίσκεστε χωρίς περιορισμό στην πληροφόρηση

ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ

Καθοδηγήστε τις ομάδες σας, στα έκτακτα ζητήματα κατά τη διαχείριση των υποθέσεων, άμεσα και χωρίς να αφήσετε τη δουλειά σας μέσω του Legal Affairs κάνοντας Co-browsing

Το Legal Affairs είναι ένα σύστημα που μπορεί να παίξει σημαντικό ρολό στην επίτευξη των στόχων σας. Σας παρουσιάσαμε κάποια από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του συστήματος. Εμείς, η ομάδα της Blossom θα χαρούμε να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες για οτιδήποτε χρειαστείτε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ